Saturday, June 05, 2010

Un mes de maig en blanc-blogs and bloggers


Tan ràpid que passa el temps que, tan bon punt et relaxes, se'n va un mes sense entrades al blog.
Be que he estat més o menys entretingut i, també, que no em venien idees mereixedores d'una entrada.
Mentre, la darrera entrada referida al volcà islandés de nom impronunciable (Eyjafjallajoekull), ha rebut set (7) commentss en xinés. Un parell porten la traducció en anglés i a mi em sonen com els paperets que es troben a les galetes xineses de la sort (fortune cookies) que et donen als restaurants. Els altres els he intentat de traduir amb el traductor del Google, però no em resulten intel·ligibles. A la portada d'aquest blog s'anuncia que és triligüe. De moment el xinés no forma part dels meus coneixements operatius i amb el degut respecte als 1.600 milions de xinesos, no penso incloure-ho al blog.
Part de la meva dedicació ha estat a un altre blog (Pediatria social) que aquest mes de maig ha arribat a un record de 2734 visites!!! Encara lluny del blog que més miro: El cocinero fiel, que pot tenir 2700 visites cada 12 hores !!! A banda de la qualitat del blog, evidentment la cuina i menjar son més populars que les cogitacions erràticas d'un boig com jo...

XA

No comments: